ايران تك نت ايران تك نت .

ايران تك نت

امداد خودرو عباس آباد

امداد خودرو عباس آباد

عباس آباد شهري در استان مازندران و در شمال ايران قرار دارد. اين شهر در ناحيه شرقي شهرستان تنكابن واقع شده است و از شمال به درياي خزر، از جنوب به منطقه كلاردشت، از شرق به شهر سلمان شهر و از غرب به شهر نشتارود متصل مي‌شود. سلام امداد آماده ارائه انواع خدمات خودرويي در كمترين زمان ممكن مي باشد.

 

شماره هاي تماس

 

۰۹۳۶۰۲۴۹۲۷۲
۰۹۱۲۸۹۴۲۰۳۲ - ۰۹۹۰۶۱۹۹۲۳۵





برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۳۱:۲۳ توسط:سعيد منوچهر موضوع:

امداد خودرو نور

امداد خودرو نور

شهر نور يكي از شهرهاي استان مازندران و در بخش مركزي شهرستان نور است. شهري گردشگري كه محبوبيت فراواني ميان مسافران داخلي و خارجي دارد. جنگل‌هاي نور بسيار زبان‌زد هستند، اما زيبايي اين شهر شمالي به جنگل محدود نمي‌شود. مي‌توان كنار ساحل دريا رفت و خود را در آغوش امواج آب گذاشت، كمي از شهر دور شد و از روستاهاي ديدني بازديد كرد يا به دليل قدمت طولاني اين ناحيه سراغ جاذبه‌هاي تاريخي را گرفت.  سلام امداد آماده ارائه انواع خدمات خودرويي در كمترين زمان ممكن مي باشد.

 


۰۹۳۶۰۲۴۹۲۷۲
۰۹۱۲۸۹۴۲۰۳۲ - ۰۹۹۰۶۱۹۹۲۳۵


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۳۹:۵۵ توسط:سعيد منوچهر موضوع:

امداد خودرو نشتارود

امداد خودرو نشتارود

يكي از شهرهاي زيباي شمالي كشور را مي توان نشتارود عنوان كرد. در واقع نشتارود به دليل زيبايي بي نظير آن هرساله گردشگران زيادي را به سمت خود مي‌كشاند. امداد خودرو چالوس و شمال آماده ارائه بهترين خدمات جاده اي براي شما عزيزان مي باشد با ما تماس بگيريد.

 


۰۹۳۶۰۲۴۹۲۷۲
۰۹۱۲۸۹۴۲۰۳۲ - ۰۹۹۰۶۱۹۹۲۳۵


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۲۸:۴۷ توسط:سعيد منوچهر موضوع:

امداد خودرو كلاردشت

امداد خودرو كلاردشت

كلاردشت در فاصله 50 كيلومتري شهر چالوس قرار گرفته است و با شهر تهران فاصله 170 كيلومتري دارد. لازم به ذكر است كلاردشت ساحل ندارد اما با دريا فاصله از طريق عباس آباد حدود 30 الي 45 دقيقه دارد. كلاردشت از نقاط مرتفع مازندران است. به همين خاطر،كوه‌هاي كلاردشتي در زمستان‌ها انتظار سفيد شدن دارند و آب و هواي اين منطقه هم از نقاط ديگر استان خنك‌تر است. سلام امداد خودرو چالوس آماده است در همه حال ياور و پشتيبان هموطنان عزيز باشد. امداد خودرو چالوس

شماره تماس :

۰۹۳۶۰۲۴۹۲۷۲
۰۹۱۲۸۹۴۲۰۳۲ - ۰۹۹۰۶۱۹۹۲۳۵


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۴۴:۱۵ توسط:سعيد منوچهر موضوع:

امداد خودرو سلمانشهر ( متل قو )

امداد خودرو سلمانشهر ( متل قو )

 

سلمان‌ شهر، شهري از توابع شهرستان عباس آباد در استان مازندران در ايران است. مردم سلمانشهر از نژاد ايراني و قوميت طبري هستند با گويش كلارستاقي صحبت مي‌كنند. سلمان‌شهر با جمعيت 16٬000 نفر در فاصله ۸ كيلومتري شرق شهر عباس‌آباد و ۵ كيلومتري غرب شهر كلارآباد قرار دارد. اين شهر در شهرستان عباس‌آباد و بخش سلمان‌شهر قرار دارد و مساحت آن ۷۵۰ هكتار است. به دليل جاذبه هاي زيباي كه اين شهر دارد هموارد مورد توجه بسياري از گردشگران در سراسر سال قرار گرفته است.   امداد خودرو چالوس و شمال آماده خدمات امداد چالوس در هر لحظه مي باشد.

 


۰۹۳۶۰۲۴۹۲۷۲
۰۹۱۲۸۹۴۲۰۳۲

۰۹۹۰۶۱۹۹۲۳۵

 




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۰۶:۳۰ توسط:سعيد منوچهر موضوع:

امداد خودرو چالوس

امداد خودرو چالوس

چالوس از شهرهاي استان مازندران است كه در جلگه مياني كرانه درياي خزر جاي گرفته‌است. شهر چالوس در غرب استان مازندران قرار دارد. اكثريت جمعيت شهر چالوس را بوميان كلارستاق كه طبري‌تبار هستند تشكيل مي‌دهند. در واقع چالوس به دليل اينكه در مسير منتهي به شمال كشور قرار مي گيرد هموارد بسيار پرتردد مي باشد. و همچنين به دليل جاذبه هاي طبيعي و تاريخي كه همواره مورد بازديد هموطنان عزيز قرار مي گيرد. امداد خودرو چالوس و شمال آماده خدمات امداد چالوس در هر لحظه مي باشد.

 

شماره تماس :

  •   ۰۹۳۶۰۲۴۹۲۷۲
  •   ۰۹۱۲۸۹۴۲۰۳۲
  •  ۰۹۹۰۶۱۹۹۲۳۵

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۳۳:۳۳ توسط:سعيد منوچهر موضوع:

5 علامت هشدار براي تشخيص خرابي تسمه تايم

5 علامت هشدار براي تشخيص خرابي تسمه تايم

درست است كه تعويض تسمه تايم بر اساس كاركرد مشخص كيلومتر مشخص مي شوند كه دامنه آن بين 60 الي 80 هزار كيلومتر توسط شركت سازنده تسمه تايم مشخص شده است اما چند علامت هشداردهنده وجود دارد كه مي تواند به شما در تشخيص نياز به تسمه تايم جديد كمك كند، اما مهم است كه به خاطر داشته باشيد كه پيشگيري كليد تعمير و نگهداري بهينه خودرو است، زيرا هيچ سرنخ خاصي براي نشان دادن تسمه فرسوده وجود ندارد.
در زير پنج علامت كليدي وجود دارد كه بايد از آنها آگاه باشيد كه ممكن است به شما كمك كند تعيين كنيد كه آيا زمان بررسي و دريافت تسمه تايم جديد فرا رسيده است يا خير.

 

1. موتور خاموش مي شود

 

2. بعد از روشن كردن موتور خودرو دود زيادي ايجاد مي شود

 

3. مشكل در شروع حر كت خودرو

 

4. ظاهر كمربند خودرو

 

5. از دست دادن ولتاژ خودرو

 

امداد خودرو چالوس و شمال

تيم تخصصي تعمير امداد خودرو چالوس آماده ارائه خدمت به هم ميهنان عزيز در سفرهاي آنان در نقاط جاده اي شمال كشور هستند. براي كسب اطلاعات بيشتر با كارشناسان ما تماس بگيريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۵۶:۲۲ توسط:سعيد منوچهر موضوع: